Home

maandag 11 november 2013

The day after

Gisteren was het dan eindelijk zo ver, onze Thaise bruiloft.
Het was een schitterende dag, we hebben er enorm van genoten en we kijken er met heel veel plezier op terug.

Ik zal in mijn volgende blog wat meer beschrijven over de bruiloft zelf. Nu laat ik alvast een paar foto's zien want ik heb al veel vragen gekregen over mijn jurk :D












Vier jaar geleden kwam ik hier aan, een onschuldige rat-bbq met de dag erna deze foto bij het Isan Survivor bord.


Wie had toen kunnen denken dat dit zou uitdraaien op een prachtige bruiloft nog geen vier jaar later!



Morgen vertrekken we voor een paar dagen naar Laos met mijn ouders en mijn broer en vriendin. Op de uitgebreide blog over de bruiloft zullen jullie dus nog even moeten wachten, maar hopelijk houden de foto's jullie even zoet ;)

1 opmerking:

Anoniem zei

Hallo Patricia en Jack,

Wat een prachtige maar hectische dag is het voor jullie geweest. Gisteren nog meer foto's bij je ouders gezien. Allemaal even mooi en wat zag je er prachtig uit!.
Luna is een plaatje om naar te kijken.
wij wensen jullie veel geluk met jullie leven in Thailand.
liefs Ed - Mieke